December 07 2019 07:38:59
Navigation
Newsletter
Subscribe to our mailing list, to get news, updates and interesting offers.
News in Brief
Today's Weather
Blogs
mattis
» Beautiful Friday!
mattis
» Music time
Foodlover
» Foodlover's Blog
7 Day Weather
RSS Feeds
Latest Articles - December 07 2019 00:37:55 Latest Articles
Latest News - December 07 2019 00:37:55 Latest News
Latest Posts - December 07 2019 00:37:56 Latest Posts
Latest Threads - December 07 2019 00:37:57 Latest Threads
Image Map
View Thread: OR 1 - LA sl?pper den 7 dece
Who is here? 1 Guest
Current Rating: (Total: 0 ratings)  
 Print Thread
OR 1 - LA sl?pper den 7 dece
caicai2017
2019 - Verktyget fr?n Nike Joyride NSW Setter (Joyride-familjens "muskelbil"Wink erbjuder ett plyscht Nike Air Force 1 Mujer d?mpningssystem med tre skidor. Den ?vre delen av den, ?ven om den ?r tuff, ?r inte utformad f?r att snabbt ta av och p?, vilket kan vara sv?rt n?r man deltar p? middagsfester i l?genheter eller f?rs?ker navigera i omkl?dningsrum vid packade provf?rs?ljningar. ISPA svarar p? dessa s?rdrag i stadslivet, och Nike ISPA Joyride Envelope Nike Air Max 90 Femme Rose anpassar uttryckligen Joyride NSW Setter f?r l?tt, l?tt att anv?nda ..2019 - South Central LA-konstn?ren Lauren Halsey vet vad det betyder att skapa med ?kthet. Halsey hyllas i sitt samh?lle f?r att kombinera livliga element av hittade, tillverkade och handgjorda f?rem?l fr?n hela staden Nike Air Max 90 Damen f?r att bygga t?tt strukturerade installationer och monument. Hennes skulpturer ?r inskrivna med k?nslor fr?n LA-gemenskapen, som syftar till att skriva om ber?ttelsen autentiskt och poetiskt p? b?de en lokal och global scen.
Halsey Nike Air VaporMax Femme och hennes konstverk ?r ocks? inspiration f?r det senaste Los Angeles-specifika flygvapnet 1, AF-1 ALL FOR 1 - Los Angeles. Anst?ller Halsey's signaturstil, som ?r djupt f?rankrad i South Central-grannskapet hon v?xte upp i, funkatiserar inl?ggssulan med ett kalejdoskop av visuals, prydda med r?da och gr?na accenter, utbytbara remmar och inskriven med k?rleksord.
Skon remixar Triple Black High till en ode till Los Angeles och firar de som odlar samh?llet genom kreativitet. Inspirerad av f?rger, bekant typografisk design och ikoniska affischer som gipsas runt i staden, ?r Halsey's samling en visuell och Adidas NMD Mujer konkret ber?ttelse om South Central LA. Skonens tungetikett ?r v?vd med blocktext som ?r riktigt p? affischer som har sett ?ver staden i ?rtionden, dess sockliner har ett collage av South LA storefronts och den har dubrae med Nike Air Max 270 Womens handbokst?verade silketryck med teckensnitt som liknar Halsey's Hieroglyph Crenshaw Project - en allm?nhet installation av hieroglyfiska ristningar som g?r att samh?llen i South Central LA kan f?rfatta sina egna ber?ttelser.
"Vi borde alla r?ra oss, skapa och agera med tanke p? k?rlek i v?ra hj?rtan," s?ger Halsey. ”K?rlek betyder familj. Det betyder mina v?nner. Det betyder min flickv?n. Adidas Superstar Womens N?r jag arbetar och n?r jag bygger t?nker jag p? vem jag kan involvera s? att projekten ?r centrerade kring k?rlek fr?n b?rjan till slut. ”
AF1 - ALL FOR 1 - LA sl?pper den 7 december p? nike.com, SNKRS och hos utvalda Nike Internationalist Womens ?terf?rs?ljare i Los Angeles.
F?r att g?ra detta ?r skon utformad med en unik vikbar ?verdel. Det ?r i grunden lite som en p?se. ?ppna den, skjut in. Den ?vre kan sedan st?ngas i endera riktningen (en sida ?r perforerad f?r andningsf?rm?ga p? varmare dagar). En yttre rem ger stabilitet Adidas Ultra Boost Damen men f?rkortar inte hastigheten. Kort sagt, det ?r som att g? fr?n en vanlig g?ngj?rnsd?rr till en m?svingel. 2019 - Etos ?r nu v?l etablerad: ISPA anv?nder NIKE, Inc.s robusta portf?lj av innovationer f?r att l?sa f?r utmaningarna i stadslivet. Dessa utmaningar ?r lika varierande som den m?nskliga milj?n, och n?r det g?ller Nike ISPA Nike Air Force 1 Womens Air Max 720 tj?nar designbesluten till att stabilisera Nikes h?gsta Air-enhet och skydda den fr?n st?tar och bl?m?rken
Signaturesadad

Jump to Forum:
Share this thread
URL:
BB-Code:
HTML:
AddThis:
Share |
Login
Username

Password

Not a member yet?