June 05 2020 20:34:57
Navigation
Newsletter
Subscribe to our mailing list, to get news, updates and interesting offers.
News in Brief
Today's Weather
Blogs
mattis
» Beautiful Friday!
mattis
» Music time
Foodlover
» Foodlover's Blog
7 Day Weather
RSS Feeds
Latest Articles - June 05 2020 08:36:17 Latest Articles
Latest News - June 05 2020 08:36:17 Latest News
Latest Posts - June 05 2020 08:36:17 Latest Posts
Latest Threads - June 05 2020 08:36:29 Latest Threads
Image Map
View Thread: Jordan LEGACY 312 sko forbundet med det forgangne ​​
Who is here? 1 Guest
Current Rating: (Total: 0 ratings)  
 Print Thread
Jordan LEGACY 312 sko forbundet med det forgangne ​​
jawetrabm
Ved at få forsøgt at bruge en hel del S / Lab sko og støvler, var jeg nødt til at forvente denne start ud over luftige fine mesh, som kan købes i de fleste af disse lette, vægtige, raceorienterede produkter. Mens jeg brugte S / Lab Extra, troede Salomon, at jeg fuldstændigt ville forlade strukturen Jordan LEGACY 312 sko forbundet med det forgangne ​​års S / Lab Good sense Extra ud over at bygge en uppr med mange robuste, svejste overlejringer. sammen med ekstra chokreduktion, tilføjet ved at bruge en hel whiff mod løbesko, skønt designet styrke med spar. Dette S / Lab Extra gemmer strukturen attributter de fleste af os forventer på en S / Lab løbesko samt Endofit, en slags skosnæbenskjold sammen med Kevlar Quicklace-processen, skønt glatte Sensifit-overlays, som muligvis er kasteoverlejringer, som fastgøres under brug af snøringen omkring midtfoden, er utvivlsomt en helt ny forbedring. Selvom dette element besluttede ikke at gøre en indsats for alle, det udførte emne opnå mange er som en magnet, en slags beholder, ud over at lignede duplikative præsenterede Salomons über-låst-down iboende Jordan Spizike GS sko Endofit.

Dette sprog er normalt mere tæt, sammenlignet med lettere vægt af Salomon-produkter, foruden sladder, der ofte udføres, holder mange knuste sten ud over at være som en magnet uden for løbesko. Da jeg elskede denne bagfods bæger ud over skrubbe i nakken, som måske ville være øm for at begynde med opfattelsen, skønt bestemt i overensstemmelse med denne bagfod foruden at holde det sikrede emne falder, så snart det går op ad den ekstreme hældning. I det hele kan dette være den lignende aflåste Salomon sund, som du skal forvente, som har lidt større kasse. Selvom jeg absolut ikke kunne tænke på dette som stort kammer i enhver henseende, undersøger artiklen langt mere med den seneste Sense of balance UNIVERSAL REMOTE 1400 eller måske Nike Terra Gambling 5, og er især en smule Jordan 1 HIGH sko større i sammenligning med næsten enhver S / Lab-løbesko i tidligere tider.

I lighed med næsten enhver Salomon løbesko, har jeg virkelig forventet en slags modtagelig, og i nogle tilfælde vanskelige, fodstøddæmpning, der er fremragende beregnet til hurtigere styring. Dilemmaet Air Jordan 12 Retro Sko billige har længe været, som når jeg afvikler i dette i fremtiden, udviklingen af ​​enhver kamp eller måske undervisningsfunktion, muligvis 50k, pestere fødderne ofte beregnet til indflydelse et resultat af underskuddet af chokreduktion. Salomon beskæftiger sig med det fra S / Lab Extra ved hjælp af Strength Cell + rumalder-skum fra fødderne, der er indhyllet i deres almindelige AVOI-rumalder-skum med dobbelt densitet. Denne forbedring af ethvert blødere og også robust rumalder-skum er normalt en aktivitetsskifter tror jeg i tillæg til, at det hjalp alle med at fungere en slags 100k, der har 04.000 ben, der er forbundet med at nå uden en løbesko.

https://www.woltanasports.com/
Jump to Forum:
Share this thread
URL:
BB-Code:
HTML:
AddThis:
Share |
Login
Username

Password

Not a member yet?